ILMAJOOGA

Ilmajooga kehittää tehokkaasti keskivartalon lihaksia ja kehonhallintaa sekä parantaa venyvyyttä. Ilmajooga myös venyttää ja avaa selän ja hartiaseudun lihasjäykkyystiloja.

FASCIAMETHOD

kehonhuoltotunti, joka perustuu lihaskalvoketjujen läpikäymiseen ja niiden kautta koko kehon voimantuoton, tasapainon, koordinaatiokyvyn sekä liikkuvuuden parantamiseen.

 

BODYBALANCE

rauhallinen liikkuvuutta ja lihaskuntoa vahvistava tunti, joka on saanut vaikutteita thai chi´sta, joogasta ja pilateksesta. 

CORE

tehokas puolen tunnin keskivartalotreeni.
Tunti vahvistaa erityisesti vatsaa, selkää ja pakaroita. 

 

TONE

yksinkertainen ja helppo ryhmäliikuntatunti, jossa parannat niin lihas- kuin kestävyyskuntoakin. Liikkeistä on tarjolla erilaisia vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

 

BODYPUMP

tehokas ja yksinkertainen lihasvoimaa kehittävä
tunti. Tunnilla treenataan läpi kaikki päälihasryhmät.

 

BODYCOMBAT

itsepuolustuslajeihin pohjautuva nopeatempoinen voimaa ja energiaa huokuva tunti, jossa taistellaan lyönnin ja potkuin mielikuvitusvastustajaa vastaan. 

 

SH´BAM

helppo ja hauska tanssitunti, jossa kestävyyskunto
kasvaa ja kalorit palaa huomaamatta.

 

ZUMBA

energinen ja vauhdikas tanssitunti latinalaisten rytmien tahdissa. Tunnilla hiki virtaa, kunto kohoaa ja kaloreita palaa huomaamatta.

 

LAVIS

lavatanssin ja jumpan välimaastoon pohjautuva helppo ja hauska tanssitunti, jossa soi suomalainen tanssimusiikki.  

 

SPINNING

helppo ja tehokas kestävyyskuntoa kehittävä sisäpyöräilytunti,
jossa myös jalka- ja pakaralihakset voimistuvat.

 

CROSSTRAINING

monipuolinen ja tehokas toiminnallinen treeni, joka yhdistää nopeus-, voima-, kestävyys- ja liikkuvuusharjoittelun ainutlaatuiseksi kokonaisuudeksi. 

 

PORRASTREENI

mukavaa vaihtelua tavalliselle juoksulenkille tai perinteiselle jumpalle. Porrastreenissä poltat tehokkaasti rasvaa ja kohotat huimasti kestävyyskuntoasi.

 

AAMUTREENI

monipuolinen ja tehokas puolentunnin harjoitus, jonka sisältö vaihtelee viikoittain. Treenissä voidaan kehonpainon lisäksi käyttää myös pienvälineitä.

 

TRX-TREENI

tehokas koko kehon lihaskuntotreeni, joka pitää sisällään myös sykettä nostattavia liikkeitä. Välineenä tunnilla toimii TRX-köydet sekä kehonpaino. Erilaisten liikevariaatioiden ansiosta tunti sopii kaikentasoisille liikkujille.

 

SENIORIT

ikäihmisille suunnattu kuntopiiri, joka parantaa toimintakykyä, kohottaa kuntoa, luo uusia ystävyyssuhteita sekä virkistää mieltä ja kehoa. Seniorit-tunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan fysioterapeutin opastuksella oman kuntonsa ja liikuntarajoitteiden mukaan.

 

TULES

ryhmässä edetään oman kunnon ja tahdin mukaan. Tunnilla on aina ohjaaja mukana opastamassa  laitteiden käytössä, liikeiden oikein suorittamisessa sekä apuna säätöjen kanssa. Tules-ryhmässä vahvistat niin lihasvoimaa kuin tasapainoakin. Tunnin alkuun lämmitellään ja lopuksi venytellään tai rentoudutaan.

 

BARRE

moderni versio klassisesta baletista. Puolen tunnin virtuaalitreeni vahvistaa kehon syviä tukilihaksia, tasapainoa ja koordinaatiokykyä.

 

GRIT

puolen tunnin virtuaalinen tehotreeni, joka kehittää voimaa, nopeutta ja ketteryyttä sekä polttaa kaloreita vielä tunteja treenin jälkeen.

 

SPRINT

puolen tunnin virtuaalinen sisäpyöräilytunti, joka on juuri niin haastava kuin sinä haluat. Treeni kehittää erityisesti
hapenottokykyä ja parantaa kestävyyskuntoa.

 

RPM

45 minuutin virtuaalinen sisäpyöräilytunti, jossa vastuksen
ja tehotason voit valita itsellesi sopiviksi.  Treeni kehittää
aerobista kuntoa, vahvistaa reisi- ja pakaralihaksia
sekä kuluttaa paljon kaloreita.

 

LesMills

VIRTUAALITUNTEINA BARREn, GRITin (cardio, strenght ja athletic), SPRINTin ja RPMn lisäksi on tarjolla myös live-ohjatut tunnit BODYBALANCE, CXWORX, BODYPUMP, BODYCOMBAT ja SH´BAM. Virtuaalitunneilla voit treenata ohjatusti aina silloin, kun sinulle parhaiten sopii ja liikuntasali on vapaana.

 

Power4Lifen ryhmäliikuntatunneille kannattaa tehdä ennakkovaraus osoitteessa www.power4life.avoinna24.fi.

Ennakkovarauksella varmistat oman paikkasi tunnilla.

Tunneille voi tulla myös ilman ennakkovarausta, mikäli paikkoja on jäljellä.

 AJANVARAUSKALENTERIN KÄYTTÖOHJEET

– Luo itsellesi tunnukset järjestelmään ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä.

– Pyydä tämän henkilökuntaamme yhdistämään ajanvaraus- ja maksutilit esim. lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelu@power4life.fi. Yhdistämistä ei tarvitse tehdä, mikäli kirjaudut ajanvarauskalenteriin Power4Lifelta sähköpostitse saamasi linkin kautta.

– Avaa ajanvaraus-välilehti.

– “valitse tyyppi”, “valitse palvelu” ja “valitse palveluntarjoaja” -valikoista voit suodattaa ryhmäliikunta-aikataulun näkymää.

– Klikkaa haluamasi tunnin “varaa” -painiketta ja “tee ajanvaraus”.

– Varauksia voi tehdä enintään 2 viikon päähän.

– Mikäli et pääsekään varaamallesi tunnille, peruthan varauksesi viimeistään 2 tuntia ennen varauksen alkua.

– Varauksen voit perua ajanvarauskalenterin yläpalkista “Omat sivut”. Valitse tämän jälkeen “Omat ajanvaraukset” ja paina haluamasi tunnin kohdalta roskakorin kuvaketta.

– Mikäli sinulle kertyy 3 saapumatonta varausta kuukauden aikana, järjestelmä asettaa sinulle 2 viikon ajanvarauseston.

 

Kysy rohkeasti lisätietoja ja käyttöopastusta Power4Lifen asiakaspalvelusta tai sähköpostilla asiakaspalvelu@power4life.fi.