Avoinna

24/7

Asiakaspalvelu
MA-TO
11.30-13.00  ja
16.30-18.00

p. 050 4080 280

Ryhmäliikunta

LES MILLS – TUNNIT LIIKUNTASALISSA

GRIT 27
Puolen tunnin intensiivinen intervallitunti, joka haastaa kehon aivan uudella tavalla.GRIT-sarjaan kuuluu kolme eri tuntia: GRIT STRENGTH -tunti kehittää lihasvoimaa, GRIT PLYO ponnistusvoimaa ja GRIT CARDIO kestävyyskuntoa. GRIT-tunnit kestävät vain puoli tuntia, mutta aineenvaihdunta käy täydellä teholla vielä tunteja harjoittelun jälkeen. Tunnit yhdistelevät ryhmäliikunnan ja personal trainingin parhaat puolet: tunnilla tehdään töitä ryhmässä, mutta ohjaaja kiertää muita tunteja enemmän kannustamassa ja korjaamassa liikkeiden tekniikkaa.

 

 

BARRE
Moderni versio klassisen baletin harjoituksesta. 30 minuutin tunti vahvistaa tehokkaasti kehon syviä tukilihaksia ja jalkojen lihaksia. BARRE antaa sopivasti haasteita myös tasapainolle ja koordinaatiokyvylle. Harjoituksissa käytetään osin pieniä painoja. Tunnille ei tarvitse jalkineita vaan voimistelutossut tai sukat toimivat hyvin. Aikaisempaa kokemusta baletista ei vaadita.

 

 

BODYBALANCE 83
Kehoa ja mieltä rentouttava tunti, jonka liikkeet saavat vaikutteita tahi chi´sta, joogasta ja pilateksesta. Bodybalance vahvistaa lihaksia toiminnallisella tavalla, lisää liikkuvuutta ja rauhoittaa mieltä. Tunti sopii kaikille riippumatta aikaisemmasta harjoittelutaustasta ja kuntotasosta. Tunnilla ollaan avojaloin.

 

TONE 4
Kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskunto- ja kestävyysharjoittelua. Toiminnallinen harjoittelu sekä vastuskuminauhan ja käsipainojen avulla tehtävät harjoitteet auttavat sinua kiinteyttämään kehoasi, kohottamaan kuntoasi sekä polttamaan kaloreita vain 45 minuutissa. 

 

 

CXWORX 33
Tehokas keskivartalon treeni 30 minuutissa. Tunti vahvistaa erityisesti vatsaa, selkää ja pakaroita. Liikkeiden vaihtoehtoiset suoritustavat tekevät tunnista erinomaisen treenin niin aloittelijoille kuin kokeneille kuntoilijoillekin.

 

 

BODYPUMP 107
Maailman suosituin ryhmäliikuntatunti, jossa vahvistetaan koko kroppa levytankoa ja oman kehon painoa hyödyntäen. Painot on helppo vaihtaa, joten jokainen voi valita itselleen sopivimmat painot jokaiseen liikkeeseen. Bodypump on helppoa, tehokasta ja tuo taatusti tuloksia.

 

 

BODYCOMBAT 77
Voimaa ja energiaa huokuva tunti, jossa energinen musiikki ja eri itsepuolustuslajeihin perustuvat liikkeet antavat lisäpotkua treeniin. Tunti on haastava hikitreeni, jossa myös niska-hartiaseudun kivut kaikkoavat, ranka ja lantio aukeavat ja etenkin olkapäät, selkä ja pakarat vahvistuvat.

 

 

SH´BAM 33
Kiehtova yhdistelmä helppoja ja hauskoja tanssiaskeleita, jotka saavat jokaisen tuntemaan itsensä tanssilattian tähdeksi. Kunto kohoaa hittibiisien, remixien, vanhojen klassikoiden sekä modernien latinalaisrytmien tahdissa.

 

 

 
SPRINT
30 minuuttia kestävä sisäpyöräilytunti, joka on teknisesti helppo ja juuri niin haastava kuin sinä haluat. Treeni kehittää erityisesti hapenottokykyäsi ja parantaa kestävyyskuntoasi.

 

 

RPM
45 minuutin sisäpyöräilytunti, jossa vastuksen ja tehotason voit valita itsellesi sopiviksi. RPM on helppo tapa kohottaa kuntoa aloittelijana tai haastaa itseään yhä uudestaan kovempia tavotteita varten. Treeni kehittää aerobista kuntoa, vahvistaa reisi- ja pakaralihaksia sekä kuluttaa paljon kaloreita.

 

 

POWER – TUNNIT LIIKUNTASALISSA

 

LAVIS
Lavis on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten valssi, humppa, jenkka, tango, fusku, bugg, rock/jive ja cha cha. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

 

ZUMBA
Zumba on energinen ja vauhdikas tanssitunti latinalaisten rytmien tahdissa.  Tunnin kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous, joten aiempaa tanssitaustaa tunnille osallistumiseksi ei tarvita. Zumbassa hiki virtaa, kunto kohoaa ja kaloreita palaa huomaamatta.

 

 


SPINNING
Sisäpyöräilytunti, jossa kehität hapenottokykyä, tehostat aineenvaihduntaa sekä poltat runsaasti kaloreita. Tunnin tehon määräät itse säätämällä pyörän vastusta sinulle sopivaksi.

 

 

FASCIA METHOD
Kehonhuoltotunti, joka perustuu  kehon lihaskalvoketjujen, läpikäymiseen ja niiden kautta koko kehon voimantuoton, tasapainon, koordinaatiokyvyn sekä liikkuvuuden parantamiseen. Treenin myötä ryhti ja virheasennot paranevat ja kiputilat helpottavat. 

 

JOOGA
Joogassa pyrkimyksenä on tasapainottaa kehoa ja mieltä, sekä ylläpitää elinvoimaa ja terveyttä. Harjoitusten myötä mieli rauhoittuu, keskittymiskyky paranee ja keho vahvistuu. Harjoitukset lisäävät lihasten ja sidekudosten liikkuvuutta, pitävät selän ja nivelet joustavina, edistävät verenkiertoa ja ruoansulatusta sekä auttavat oikean hengitystekniikan löytämisessä. Jooga sopii kaikille!

 

 

KUNTONYRKKEILY

Kuntonyrkkeily sopii kaikille, jotka haluavat nostaa kuntoa monipuolisesti ja parantaa kehonhallintaa. Erityisen hyvää se tekee istumatyötä tekeville ihmisille, jotka kärsivät niska-hartiaseudun ja selän ongelmista. Kuntonyrkkeily sopii hyvin myös niille, jotka eivät innostu jumpan askelkuvioista, mutta kaipaavat ohjaajan kannustusta. Lisäksi se antaa mukavaa vastusta haasteita kaipaaville, koska siinä pystyy kehittämään itseään miten paljon vain.

 

 

POWER – TUNNIT KUNTOSALILLA


CIRCUIT
Kuntosalilla tehtävä kuntopiiri, joka parantaa lihaskuntoa kuntotasosta riippumatta. Lämmittelyosuuden jälkeen kutakin lihaskuntoliikettä tehdään 30-60 sekuntia. Liikkeiden vastukset säädetään vaihdon aikana itselle sopiviksi. Tunti päättyy aina venyttelyihin. Helppoa, hauskaa ja hikistä.

 

 

CROSSTRAINING
Crosstraining-alueella tehtävä kiertoharjoittelu yhdistää nopeus-, voima-, kestävyys- ja liikkuvuusharjoittelun ainutlaatuiseksi kokonaisuudeksi. Lopputuloksena on monipuolinen ja tehokas treeni, joka parantaa niin fyysistä suorituskykyä kuin henkistä vahvuuttakin.

 

 

KOPPA SALILLA

Tule itse treenaamaan ja ota lapsesi mukaan päiväunille kopassa tai vaunuissa. Koppa salilla vuorolla voit treenata niin kuntosalilla kuin liikuntasalissakin esim. virtuaalituntien parissa. Sijoitathan kopan / vaunut siten, etteivät ne ole kenenkään kulkuväylällä tai irtopainojen läheisyydessä. 

Koppa salilla vuorolle voi tulla treenaaman myös ilman koppaa.

 

 

 

LES MILLS – VIRTUAALITUNNIT LIIKUNTASALISSA

 

 

Virtuaalituntien idea on, että voit tulla treenaamaan ohjatusti silloin, kuin se sinulle parhaiten sopii. Liikuntasalimme on varustettu laitteistolla, jossa kosketusnäytöllä valitset haluamasi tunnin ja valkokangas, projektori sekä äänentoisto käynnistyvät automaattisesti. Virtuaalitunteja on ryhmäliikunta-aikataulussamme ajastettuja ja lisäksi voit tehdä virtual-treenin aina kun sali on vapaana.

Virtuaalitunteina voit treenata seuraavia Les Mills lajeja: BODYBALANCE, CXWORX, BODYPUMP, BODYCOMBAT, SH´BAM, SPRINT, GRIT, BARRE ja RPM

 

 

 

Aikataulut ryhmäliikuntatunneille löydät avoinna24-palvelusta.
Voit rajata tuntitarjontaa “valitse tyyppi” -pudotusvalikosta.

Les Mills GRIT ja BARRE

Les Mills GRIT ja BARRE saapuvat helmikuussa Power4Lifelle

 

 

Liityn jäseneksi

Voit lunastaa jäsenyyden Power4Lifen asiakaspalvelun aukioloaikoina.

Jäsensopimus Power4Life

 

 

Varaa aika henkilökohtaiseen ohjaukseen

Varaa aika kuntosaliohjaukseen, ravintovalmennukseen tai PT alkukartoitukseen ajanvarauskalenterista tai sähköpostitse asiakaspalvelu@power4life.fi.