Avoinna

24/7

Asiakaspalvelu
MA-TO
11.30-13.00  ja
16.30-18.00

p. 050 4080 280 / 040 092 5858

Ryhmäliikunta

LES MILLS – TUNNIT LIIKUNTASALISSA

GRIT 
Puolen tunnin intensiivinen intervallitunti, joka haastaa kehon aivan uudella tavalla. Tunnit yhdistelevät ryhmäliikunnan ja personal trainingin parhaat puolet: tunnilla tehdään töitä ryhmässä, mutta ohjaaja kiertää muita tunteja enemmän kannustamassa ja korjaamassa liikkeiden tekniikkaa.

 

 

BARRE
Moderni versio klassisen baletin harjoituksesta. 30 minuutin tunti vahvistaa tehokkaasti kehon syviä tukilihaksia ja jalkojen lihaksia. BARRE antaa sopivasti haasteita myös tasapainolle ja koordinaatiokyvylle. Harjoituksissa käytetään osin pieniä painoja. Tunnille ei tarvitse jalkineita vaan voimistelutossut tai sukat toimivat hyvin. Aikaisempaa kokemusta baletista ei vaadita.

 

 

BODYBALANCE 
Kehoa ja mieltä rentouttava tunti, jonka liikkeet saavat vaikutteita tahi chi´sta, joogasta ja pilateksesta. Bodybalance vahvistaa lihaksia toiminnallisella tavalla, lisää liikkuvuutta ja rauhoittaa mieltä. Tunti sopii kaikille riippumatta aikaisemmasta harjoittelutaustasta ja kuntotasosta. Tunnilla ollaan avojaloin.

 

TONE
Kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskunto- ja kestävyysharjoittelua. Toiminnallinen harjoittelu sekä vastuskuminauhan ja käsipainojen avulla tehtävät harjoitteet auttavat sinua kiinteyttämään kehoasi, kohottamaan kuntoasi sekä polttamaan kaloreita vain 45 minuutissa. 

 

 

CXWORX 
Tehokas keskivartalon treeni 30 minuutissa. Tunti vahvistaa erityisesti vatsaa, selkää ja pakaroita. Liikkeiden vaihtoehtoiset suoritustavat tekevät tunnista erinomaisen treenin niin aloittelijoille kuin kokeneille kuntoilijoillekin.

 

 

BODYPUMP 
Maailman suosituin ryhmäliikuntatunti, jossa vahvistetaan koko kroppa levytankoa ja oman kehon painoa hyödyntäen. Painot on helppo vaihtaa, joten jokainen voi valita itselleen sopivimmat painot jokaiseen liikkeeseen. Bodypump on helppoa, tehokasta ja tuo taatusti tuloksia.

 

 

BODYCOMBAT 
Voimaa ja energiaa huokuva tunti, jossa energinen musiikki ja eri itsepuolustuslajeihin perustuvat liikkeet antavat lisäpotkua treeniin. Tunti on haastava hikitreeni, jossa myös niska-hartiaseudun kivut kaikkoavat, ranka ja lantio aukeavat ja etenkin olkapäät, selkä ja pakarat vahvistuvat.

 

 

SH´BAM 
Kiehtova yhdistelmä helppoja ja hauskoja tanssiaskeleita, jotka saavat jokaisen tuntemaan itsensä tanssilattian tähdeksi. Kunto kohoaa hittibiisien, remixien, vanhojen klassikoiden sekä modernien latinalaisrytmien tahdissa.

 

 

 
SPRINT
30 minuuttia kestävä sisäpyöräilytunti, joka on teknisesti helppo ja juuri niin haastava kuin sinä haluat. Treeni kehittää erityisesti hapenottokykyäsi ja parantaa kestävyyskuntoasi.

 

 

RPM
45 minuutin sisäpyöräilytunti, jossa vastuksen ja tehotason voit valita itsellesi sopiviksi. RPM on helppo tapa kohottaa kuntoa aloittelijana tai haastaa itseään yhä uudestaan kovempia tavotteita varten. Treeni kehittää aerobista kuntoa, vahvistaa reisi- ja pakaralihaksia sekä kuluttaa paljon kaloreita.

 

 

POWER – TUNNIT LIIKUNTASALISSA

 

LAVIS
Lavis on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten valssi, humppa, jenkka, tango, fusku, bugg, rock/jive ja cha cha. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

 

ZUMBA
Zumba on energinen ja vauhdikas tanssitunti latinalaisten rytmien tahdissa.  Tunnin kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous, joten aiempaa tanssitaustaa tunnille osallistumiseksi ei tarvita. Zumbassa hiki virtaa, kunto kohoaa ja kaloreita palaa huomaamatta.

 

 


SPINNING
Sisäpyöräilytunti, jossa kehität hapenottokykyä, tehostat aineenvaihduntaa sekä poltat runsaasti kaloreita. Tunnin tehon määräät itse säätämällä pyörän vastusta sinulle sopivaksi.

 

 

FASCIA METHOD
Kehonhuoltotunti, joka perustuu  kehon lihaskalvoketjujen, läpikäymiseen ja niiden kautta koko kehon voimantuoton, tasapainon, koordinaatiokyvyn sekä liikkuvuuden parantamiseen. Treenin myötä ryhti ja virheasennot paranevat ja kiputilat helpottavat.

 

 


ROUND4YOU
Matalan kynnyksen tunti, joka toteutetaan kiertoharjoitteluna ja jossa jokainen liike on suoritettavissa liikuntarajotteista huolimatta. Pääset valitsemaan itse liikkeen kuormittavuuden ja haastavuuden. Soveltuu kaikentasoisille.

 

 

 

MEDITAATIO
Meditaatio mm. aktivoi kehon palautumisjärjestelmää, auttaa keskittymään, lievittää ahdistusta, vähentää unettomuutta ja parantaa ajattelua. Tätä tuntia ei kannata jättää välistä!

 

 

 

 

 

POWER – TUNNIT KUNTOSALILLA


CIRCUIT
Kuntosalilla tehtävä kuntopiiri, joka parantaa lihaskuntoa kuntotasosta riippumatta. Lämmittelyosuuden jälkeen kutakin lihaskuntoliikettä tehdään 30-60 sekuntia. Liikkeiden vastukset säädetään vaihdon aikana itselle sopiviksi. Tunti päättyy aina venyttelyihin. Helppoa, hauskaa ja hikistä.

 

 

CROSSTRAINING
Crosstraining-alueella tehtävä kiertoharjoittelu yhdistää nopeus-, voima-, kestävyys- ja liikkuvuusharjoittelun ainutlaatuiseksi kokonaisuudeksi. Lopputuloksena on monipuolinen ja tehokas treeni, joka parantaa niin fyysistä suorituskykyä kuin henkistä vahvuuttakin.

 

 

KOPPA SALILLA

Tule itse treenaamaan ja ota lapsesi mukaan päiväunille kopassa tai vaunuissa. Koppa salilla vuorolla voit treenata niin kuntosalilla kuin liikuntasalissakin esim. virtuaalituntien parissa. Sijoitathan kopan / vaunut siten, etteivät ne ole kenenkään kulkuväylällä tai irtopainojen läheisyydessä. 

Koppa salilla vuorolle voi tulla treenaaman myös ilman koppaa.

 

 

 

POWER – TUNNIT ULKONA

 

WARRIOR
Hiekanpään ulkokuntosalilla tehtävä kuntopiiri, joka parantaa niin lihaskuntoa kuin kestävyyskuntoakin.

 

 

 

 

PORRASTREENI
Porrastreenit Hiekanpään urheilukentällä tuo mukavaa vaihtelua tavalliselle juoksulenkille tai perinteiselle jumpalle. Porrastreenissä poltat tehokkaasti rasvaa ja kohotat huimasti kestävyyskuntoasi.

 

 

 

 

 

LES MILLS – VIRTUAALITUNNIT LIIKUNTASALISSA

 

 

Virtuaalituntien idea on, että voit tulla treenaamaan ohjatusti silloin, kuin se sinulle parhaiten sopii. Liikuntasalimme on varustettu laitteistolla, jossa kosketusnäytöllä valitset haluamasi tunnin ja valkokangas, projektori sekä äänentoisto käynnistyvät automaattisesti. Virtuaalitunteja on ryhmäliikunta-aikataulussamme ajastettuja ja lisäksi voit tehdä virtual-treenin aina kun sali on vapaana.

Virtuaalitunteina voit treenata seuraavia Les Mills lajeja: BODYBALANCE, CXWORX, BODYPUMP, BODYCOMBAT, SH´BAM, SPRINT, GRIT, BARRE ja RPM

 

 

 

Aikataulut ryhmäliikuntatunneille löydät avoinna24-palvelusta.
Voit rajata tuntitarjontaa “valitse tyyppi” -pudotusvalikosta.

Liityn jäseneksi

Voit lunastaa jäsenyyden Power4Lifen asiakaspalvelun aukioloaikoina.

Jäsensopimus Power4Life

 

 

Varaa aika valmennukseen

Varaa aika kuntosaliohjaukseen, ravintovalmennukseen tai ilmaiseen personal training alkukartoitukseen ajanvarauskalenterista tai sähköpostitse asiakaspalvelu@power4life.fi.