Avoinna

24/7

Asiakaspalvelu
MA-TO
11.30-13.00  ja
16.00-18.00

Ryhmäliikunta

LES MILLS – TUNNIT LIIKUNTASALISSA

 

BODYBALANCE 81
Kehoa ja mieltä rentouttava tunti, jonka liikkeet saavat vaikutteita tahi chi´sta, joogasta ja pilateksesta. Bodybalance vahvistaa lihaksia toiminnallisella tavalla, lisää liikkuvuutta ja rauhoittaa mieltä. Tunti sopii kaikille riippumatta aikaisemmasta harjoittelutaustasta ja kuntotasosta. Tunnilla ollaan avojaloin.

 

 

TONE 2
Kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskunto- ja kestävyysharjoittelua. Toiminnallinen harjoittelu sekä vastuskuminauhan ja käsipainojen avulla tehtävät harjoitteet auttavat sinua kiinteyttämään kehoasi, kohottamaan kuntoasi sekä polttamaan kaloreita vain 45 minuutissa. 

 

 


CXWORX 26
Tehokas keskivartalon treeni 30 minuutissa. Tunti vahvistaa erityisesti vatsaa, selkää ja pakaroita. Liikkeiden vaihtoehtoiset suoritustavat tekevät tunnista erinomaisen treenin niin aloittelijoille kuin kokeneille kuntoilijoillekin.

 

 

BODYPUMP 104
Maailman suosituin ryhmäliikuntatunti, jossa vahvistetaan koko kroppa levytankoa ja oman kehon painoa hyödyntäen. Painot on helppo vaihtaa, joten jokainen voi valita itselleen sopivimmat painot jokaiseen liikkeeseen. Bodypump on helppoa, tehokasta ja tuo taatusti tuloksia.

 

 

BODYCOMBAT 76
Voimaa ja energiaa huokuva tunti, jossa energinen musiikki ja eri itsepuolustuslajeihin perustuvat liikkeet antavat lisäpotkua treeniin. Tunti on haastava hikitreeni, jossa myös niska-hartiaseudun kivut kaikkoavat, ranka ja lantio aukeavat ja etenkin olkapäät, selkä ja pakarat vahvistuvat.

 

 

SH´BAM 33
Kiehtova yhdistelmä helppoja ja hauskoja tanssiaskeleita, jotka saavat jokaisen tuntemaan itsensä tanssilattian tähdeksi. Kunto kohoaa hittibiisien, remixien, vanhojen klassikoiden sekä modernien latinalaisrytmien tahdissa.

 

 


SPRINT 12
30 minuuttia kestävä intervallitreeni (HIIT), joka on teknisesti helppo ja juuri niin haastava kuin sinä haluat. Treeni nostaa harjoittelusi tehot aivan uudelle tasolle.

 

 

 

POWER – TUNNIT LIIKUNTASALISSA

 

SPINNING
Sisäpyöräilytunti, jossa kehität hapenottokykyä, tehostat aineenvaihduntaa sekä poltat runsaasti kaloreita. Tunnin tehon määräät itse säätämällä pyörän vastusta sinulle sopivaksi.

 

 

 

FASCIA METHOD
Kehonhuoltotunti, joka perustuu  kehon lihaskalvoketjujen, läpikäymiseen ja niiden kautta koko kehon voimantuoton, tasapainon, koordinaatiokyvyn sekä liikkuvuuden parantamiseen. Treenin myötä ryhti ja virheasennot paranevat ja kiputilat helpottavat. 

 

 


LATINO
Tunneilla tanssitaan ilman paria erilaisten lattarimusiikkien tahdissa (mm. merenque, salsa, cha cha cha ja bachata). Tämä tunti on erittäin energinen ja hauska! Tulet saamaan sykkeesi ylös ja hymyn kasvoillesi.

 

 

 

ZUMBA
Energinen ja vauhdikas tanssitunti latinalaisten rytmien ja kuumimpien hittien tahdissa. Tunnin kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Huomaamattasi syke nousee, hiki alkaa virtaamaan ja kalorit palavat.

 

 

 

 

POWER – TUNNIT KUNTOSALILLA


CIRCUIT
Kuntosalilla tehtävä kuntopiiri, joka parantaa lihaskuntoa kuntotasosta riippumatta. Lämmittelyosuuden jälkeen kutakin lihaskuntoliikettä tehdään 30-60 sekuntia. Liikkeiden vastukset säädetään vaihdon aikana itselle sopiviksi. Tunti päättyy aina venyttelyihin. Helppoa, hauskaa ja hikistä.

 

 

WARRIOR
Crosstraining-alueella tehtävä kiertoharjoittelu yhdistää nopeus-, voima-, kestävyys- ja liikkuvuusharjoittelun ainutlaatuiseksi kokonaisuudeksi. Lopputuloksena on monipuolinen ja tehokas treeni, joka parantaa niin fyysistä suorituskykyä kuin henkistä vahvuuttakin.

 

 

SALI ABC
Salitreeni kasvattaa lihaskuntoa ja auttaa voimaan hyvin. Sali abc -tunnilla personal trainerimme opastaa sinua kuntosalilaitteiden käytössä ja harjoitusliikkeiden valinnassa. Voitte käydä yhdessä läpi myös treenitekniikoita ja sopivan vastuksen valintaa. Lisäksi tunnilla on mahdollista saada vinkkejä sinulle sopivasta harjoitusohjelmasta.

 

 

SENIORI

Senioreille tarkoitettua lihasvoiman kehittämistä ja ylläpitämistä tukevaa voimaharjoittelua. Sisältäen reippaan alkulämmittelyn, voimaharjoittelun laitteissa ja loppuvenyttelyn. Lihaskuntoharjoittelun myötä kuntosi paranee, selviydyt paremmin arjessa, voit paremmin ja saat onnistumisen elämyksiä. 

 

 

KOPPA SALILLA

Tule itse treenaamaan ja ota lapsesi mukaan päiväunille kopassa tai vaunuissa. Koppa salilla vuorolla voit treenata niin kuntosalilla kuin liikuntasalissakin esim. virtuaalituntien parissa. Sijoitathan kopan / vaunut siten, etteivät ne ole kenenkään kulkuväylällä tai irtopainojen läheisyydessä. 

Koppa salilla vuorolle voi tulla treenaaman myös ilman koppaa.

 

 

 

LES MILLS – VIRTUAALITUNNIT LIIKUNTASALISSA

 

 

Virtuaalituntien idea on, että voit tulla treenaamaan ohjatusti silloin, kuin se sinulle parhaiten sopii. Liikuntasalimme on varustettu laitteistolla, jossa kosketusnäytöllä valitset haluamasi tunnin ja valkokangas, projektori sekä äänentoisto käynnistyvät automaattisesti. Virtuaalitunteja on ryhmäliikunta-aikataulussamme ajastettuja ja lisäksi voit tehdä virtual-treenin aina kun sali on vapaana.

Virtuaalitunteina voit treenata seuraavia Les Mills lajeja: BODYBALANCE, CXWORX, BODYPUMP, BODYCOMBAT, SH´BAM ja SPRINT

 

 

 

Aikataulut ryhmäliikuntatunneille löydät avoinna24-palvelusta.
Aikataulut alkavat viikolta 36. Voit rajata tuntitarjontaa “valitse tyyppi” -pudotusvalikosta.

TUNTIMUUTOKSIA 17.-19.10.2018

KESKIVIIKKO 17.10.2018
klo 10.30 warriorin tuuraa Heini
klo 13.00 seniorit tuuraa Heini
klo 15.50 TONE peruttu
klo 18.10 BODYBALANCE 60 min virtuaalina

TORSTAI 18.10.2018
klo 10.30 TONE peruttu
klo 16.20 BODYCOMBATin tuuraa Heini
klo 18.00 BODYBALANCE 60 min virtuaalina
klo 19.00 LAVIS ohjaajana Arja Könönen

PERJANTAI 19.10.2018
klo 12.00 BODYCOMBAT 60 min virtuaalina
klo 17.15 TONE peruttu

 

SYYSLOMAN TUNTIMUUTOKSIA 22.-24.10.2018

MAANANTAI 22.10.2018
klo 15.15 WARRIOR peruttu

TIISTAI 23.10.2018
klo 17.00 ZUMBA korvataan SH´BAM virtuaalina

KESKIVIIKKO 24.10.2018
klo 13.00 SENIORIT peruttu